مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

گ چ پ ژ

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

متن نامه ی جوانان انقلابی،به جوانان آل سقوط


گ چ پ ژ!


و من الله توفیق


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
زهرا قربانی

نظرات  (۱۱)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۸ ...ما شیعه ها ...
یعنی چی؟؟؟
پاسخ:
-_- ..... من نمیتونم چیزی بگم... امروز به اندازه کافی فضارا سیاسی کردم......................................................هرچی دوست داری برداشت کن
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۲ خواندنی ها
درود بر شما
زیبا بود :-D
پاسخ:
ممنون
:)))
من پیشنهاد میکنم اسم خیابون سفارتشون رو بزارن گچپژ!
بخنیدم
پاسخ:
پیشنهاد بسیار جالبی بود...
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۷ نشسته خنده
جمله ای بس کوبنده
لااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییک
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۰ محمد حسین
یارب

بعاه ..ما هر آنچه دق دلی داشتیم با همین چهار حرف ساختیم و گفتیم ! 

فی امان الله 
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۳ مهدیس سپهری
به نظرم چون عربها این حروف روندارن
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷ میثاق مشکوری
   به به  عالی بود دنبال می شوید
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۵ میثاق مشکوری
   به به  عالی بود دنبال می شوید
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۷:۳۲ ! RaDio AcTiVe !
ببینم سرتو میبری بالای دار یا نه (((:
من هنوز منتظرم داعش بیاد بخورتت !
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ شهیدم کن روسفیدم کن
سلام علیکم.
وبلاگتان بسیار زیبا بود و بسیار مفیدبود استفاده کردیم.
اما درمورد این پستتون یک نقد داشتم
همین گ چ پ ژ یه جور انگار عربارو مسخره کردید ولی ماباآل سعود مشکل داریم بابعضی از عربا که مشکل نداریم به عرب هایی مثل حزب الله افتخار میکنیم پس لطفا این کارایه ظالمانه آل سعود رو به پای همه عربا نزاریم
.باتشکر
یاعلی

دنبالتون کردم
شماهم خواستید دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">