مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من بادمجون بم هستم

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ
امروز صبح به مادرم میگم مسابقات شرکت کنم....میگه:آره تو که هرچی ضربه میخوری بازم سالمی بادمجون بم آفت نداره شرکت کن...
.
.
نیم ساعت بعد
استاد تماس گرفته ومیگه مسابقات دهه فجر باااااااااااااااید شرکت کنی گفتم باشه ولی اول بپرس امسال هم مسابقات راند 2 مشت سر میزنن یانه یعنی بوکس هست یانه؟استاد:بله هست باید شرکت کنی....من:استاد من اگه دماغم شکست بیچاره میشم قبلا هم ضربه خورده...استاد:اشکال نداره شرکت کن تو چیزیت نمیشه،بادمجون بم آفت نداره(همیشه وقتی مخالفت میکنم این جمله را بهم میگه)
ومن با همین جمله قانع شدم و دیگه حرفی نزدم 
چند دقیقه بعد.........................استادقبلیم زنگ زده میگه:مسابقات دهه فجر باااااااااااااااید شرکت کنی!!!!!گفتم:چشم شرکت میکنم اما استاد راند 2 داغون میشم.....استاد: بادمجون بم آفت نداره!!!
.
.
چند ساعت بعدیکی از بچه های باشگاه زنگ زده میگه: کاپیتان هستی مسابقات؟؟؟؟..من:آره هستم.......رفیقم:خوبه بادمجون بم آفت نداره هرچی بزننت بازم برنده میشی!!!!!!!!!!!!
امروز 4 بار بهم گفتن بادمجون بم هستی وآفت نداری واقعا برای خودم عجیب بود توی 1 روز 4 بار بهم بگن بادمجون بم..........!
میترسم چند روز دیگه اسمم بشه بادمجون بم

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۱
زهرا قربانی

نظرات  (۱۷)

جالب بود :

از شما دعودت می کنم ، مطلب زیر رو بخونید ( آفت نداره ) :
http://biamooz.blog.ir/post/9/o3
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۵ رنگ خدایے . . .
بار پنجم:
 بادمجون بم آفت نداره.
پاسخ:
o_O
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۲ کمیل بابایی
احتمالا این اخرین مسابقه باشه :)))
چشت میزنن



شوخی میکنم 
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۴ ...ما شیعه ها ...
سکوت را انتخاب کردیم
پاسخ:
o_O   O_o
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۳ (ک) (شباهنگ)
خیلی جالب بود خانم...
در عوض میتونی اسمتو توی کتاب رکورد ها
ثبت کنید...ایشآلله هیچوقت آفت نداشته باشید..
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۱ خواندنی ها
چون بهت ایمان دارن دیگه
امیدوارم بعد از مسابقه مثل بادمجون نشی ابجی :-))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۳ فاطی نخودی
بادمجون بم هم اسم قشنگیه هااا روش فک کن
+
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۸ سرباز کوچولو
ایشالا که هیچ وقت آفت نداشته باشی و همیشه خوب باشی.
ولی...
چطری بادمجون بم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!:)))))))
پاسخ:
الان دیگه جیغ میزنم......!!
ولی ما بعد زلزله بم دیگه به کسی نگفتیم این مثل را ....
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۳ محمدرضا ...
عجب حرفایی ... :))
واقعا که خسته نباشین با استقامت مثال زدنیتون :)

آقا در مورد بادمجون از نوع بم و آفت نداشتنش!
بنده به التزام حضور یک ساله در دیار کرمان کلیت این صرب المثل رو تایید میکنم.
بادمجون های اون منطقه فوق العاده خوش طعم و بدون آفته
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۲ خانوم فیروزه ای ※※
عالی بودا
سلام بادمجان :)
سلام عزیزم
تو حتما موفق میشی :)
ولی خداییش با این ورزشی که انتخاب کردی انتظار نداری توت فرنگی یا آلبالو صدات کنن که؟! :)))
بادمجون بم خوبه دیگه ؛)
سلام
خیلی جالب بود
دنبالتون میکنم
پاسخ:
ممنون دنبال میشوید
جالب بود...
تو همچین شرایطی آدم نمیدونه تشکر کنه یه با مشت صورت طرفشو بیاره پایین...
چطروی بادمجون خوشحالم از فاز غم در اومدی
پاسخ:
ممنون که به فکرمی
از فاز غم درنیومدم.....خنده برلب میزنم تا کس نداند راز من
هنوزم داغونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">