مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

مابمب اتم به کارمان کی آید؟؟؟؟؟؟

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۰۸
زهرا قربانی

نظرات  (۹)

احسنت بر شما
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۸ (ک) (شباهنگ)
بمب اتم فقط به کار کسانی میاید..
که میخواهند بشریت و زندگی ...
و عشق را نابود کنند..
الحمدالله کم فالوعر نداری ! :دی
تبلیغ کن دلبندم ؛ ما را تبلیغ کن !
پاسخ:
چشم
از نگاهت تا دلم
رنگین کمان گل می کند
با تو باید
مثل باران حرف زد
اوهوم
ایول الله خواهر:))))))
سلام
محمدامین هستم، وب قبلیمو (mohammadaminfazli.blog.ir) رو حذف کردم. آدرس وب جدیدمم (sirmim.blog.ir) هست،من دنبالتون میکنم، بی زحمت تو قسمت پیونداتونم وب قبلیم رو حذف کنید و اگه خواستید با عنوان آقای میم پیوندم کنید. منتظر جوابتونم خیلی ممنون
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ سربازکوچولو ...

ایوللللللللل

همین انرژی حسینی کافیه برا ترسوندن دشمن

۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۹ شهیدم کن روسفیدم کن
احسنتِ
اللهم اسال توفقکِ جهادفی سبیله.
التماس دعا ی شهادت
یاعلی
Thanks for sharing your thoughts on بهترین های والیبال.
Regards

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">