مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

گاهی..

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

5534

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۴
زهرا قربانی

نظرات  (۱۷)

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۴ زهرا (عشقم نیره)
لایکی
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۸ حامد پروینی
عالی بود موافقم
پاسخ:
ممنونم

۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۳ خواندنی ها
احسنت بر شما
بله همینطوره
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۵ خانوم فیروزه ای ※※
لایییییییییییک 
یاد این شهر شهراد میدری افتادم با پستتون:

هیـچ هم زیبا نبودی، من تو را زیبا کشیدم

بی جهت اغراق کردم، دلبر و رعنا کشیدم

از "لئوناردو داوینچی" عذرخواهی می کنم که

این همه عکس ِ تو را مثل ِ "مونالیزا" کشیدم

تو نمی دانستی اصلن "شهرزاد" ِ قصه ها چیست

من هــزار و یک شب از مـــوهای ِ تو یلدا کشیدم

دلخوش ِ نیلوفری در گوشه ی ِ مرداب بودی

من تو را مهتـاب گون تا آسمان بالا کشیدم

نه عسل، گس بود طعم ِ بوسه هایی که ندادی

من چـه احمق خانه ات را قصر ِ کندوها کشیدم

چشم ِ تو معمولی اما من میان ِ شعرهایم

زورقی  با  پلک ِ  پارو  در  دل ِ  دریا کشیدم

من چه بی انصاف بودم با ترازوی ِ دلم که

تار ِ مویت را برابر با همــه دنیــا کشیدم

با چه رویــی بعد از این شعر ِ "نظامی" را بخوانم

بس که "مجنون" بودم و بیخود تو را "لیلا" کشیدم

مرغ ماهی خوار ِ بدترکیب! جوجه اردک ِ زشت!

باورت شد که تو را شهزاده ی ِ قوها کشیدم؟

دختــری زیباتر از تــو بعد از این بر می گزینم

دختری کـــه ناز ِ او را از همین حالا کشیدم

بعد از این خوش باش با او، میروم از خاطراتت

خاطرت  آســوده باشد  از خیالت  پا کشیدم

پاسخ:
بسیار زیبا وجالب بود
++++
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۴ ...ما شیعه ها ...
موافقم خیلی. 
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۴ (ک) (شباهنگ)
  ....و اعتمادی غیر قابل جبران
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۰ سینا مرادی
دقیقا همینطوره
اشتباهمون اینه که بعضی از مردم رو انسان تلقی میکنیم
راه پیشگیری؟
آخه بعضی ها می گن به خاطر خود خوبی باید خوبی کرد ایا اون وقت هم مشکل پیش می اد
پلاس کردم
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ میچکا بانو
دقیقا ..
ما ایرانیا همیشه دیگران گناهکار می پنداریم
دقیقااا
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۲ رنگ خدایے . . .
خودم کردم که....
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷ leilaaaaaaaaa mohammadi
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">