مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

1 شعر دیگه از خودم

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

باحزب باد سالها عجینم

خود خواسته اسیرو ته نشینم


یک روز زیرپرچم آسمان

یک روز زیرپرچم زمینم


گفتی عوض شوید عدالتت کو

عمریست عاشقانه اینچنینم


وجدان من مرام تو مرا کشت

برخاستی ز جای تا بشینم


حکمت هنوز مبهم است قاضی

 روشندلت شویم یا ببینم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
زهرا قربانی

نظرات  (۱۱)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۲ ...ما شیعه ها ...
احسنت
فشنگ بود
پاسخ:
ممنونم

✴✴✴✴بییییییییییییییییگ لاااااااااااااااااااااااااااایک✴✴✴✴
پاسخ:
ممنونم

عالی بود
پاسخ:
ممنونم لطف داری

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۱ عباس احمدی
زیبا بود. آفرین.
پاسخ:
ممنونم

✴✴✴آورین خعلی استعداد داری خخ هر دور میخونم به مضامین عرفانی جدیدی پی میبرم خخ✴✴✴✴منم شعر بلدم بسرایم بذار یکی شو بخونم ببنین:عروسکه قشنگه من قرمز پووووشیده:)))) بقیه شو خودتون بخونین
پاسخ:
خعیییییییییییییییییییییلی بااستعدادی
احسنت!
مفهوم کلی شعر خوب بود.
:)
البته بعضی قسمت ها جای انتقاد داره صنعت عدم اعتقاد به وزن داره
پاسخ:
بله وزن کاملا درست نیست چون شعربداهه گویی بود وهنوز کاملا بررسیش نکردم
ممنانم زهرا زشتووووووک ✴✴✴ شعراتو خوندم یه چیزایی تو خودم یافتم دیدم منم انگار بلدمو خودم خبر نبداشتم:D
پاسخ:
خوبه پس استعدادت شکوفاشد
به خودم افتخار میکنم باعث شکوفایی استعدادت بودم
نمیدونم یه سری میگن 29 بهمن میشه یه عده هم میگن5 اسفند!!
وزن و اینا مهم نیسسس مهم اینه که خوششششگله و قششششنگه و به دل میشینه اسن
من حدس میزدم  اما حالا دیگه با کمک شما شکم برطرف شدخیلی خیلی ممنونم که بهم کمک کردین
پاسخ:
خواهش میکنم....
1دلیل دیگه هم هست اونم اینکه این جشن از اسمشم پیداست اسفندماه بایدبرگزار بشه پس نمیتونه بهمن ماه باشه مثل اینه که عید نوروز تیرماه باشه!!!!!
زیبا بود

دنبال می شوید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">