مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دعا

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ
 خدا خودش گفته اگه چند نفر با خلوص نیت ازمن 1 چیز را بخوان حتما به خواستشون میرسن پس 
برام دعا کنید..........................

دعا کنید استرسم برای کنکور از بین بره.............
دعا کنید دانشگاهی که میخوام قبول بشم(قم یا تهران اما خب بیشتر قم میخوام)
دعا کنید کمتربه خودم انرژی نفی بدم..............
1 اتفاق خییییییییلی بد توی راهه دعاکنید برام پیش نیاد..............(خواهشا دعا کنید)
دعا کنید به 1 خواسته ای که توی زندگیم دارم وبخاطرش دارم خودمو به آب وآتیش میزنم برسم
دعا کنیدکسی مانع راهم نشه................
برام دعاکنید به خواستم برسم................زندگیم به رسیدن به خواستم بسنگی داره آینده ای که برای خودم بسازم به اون اتفاق توی راه بستگی داره 
دعا کنید اون اتفاق بد هیچوقت برام پیش نیاد............

به عنوان خواهرکوچکتر یابزرگتر تون برام دعا کنید............

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
زهرا قربانی

نظرات  (۱۱)

سلام چشم دعا میکنم حتما یا علی
پاسخ:
ممنونم

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۱ zahra najafkhani
امىدوارم و دعا میکنم به خواسته ھات برسی
پاسخ:
ممنونم عزیزم

دعا میکنم هرچیز صلاحتون باشه پیش بیاد براتون.

پاسخ:
ممنونم
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۳ ...ما شیعه ها ...
ان شاء الله  خواسته هاتون به صلاحتون باشه و مستجاب بشه
توکلتون به خدا باشه
پاسخ:
ممنونم
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۱ علی اصغر
ان شاء الله به خواسته هاتون برسین
و در همه مراحل زندگیتون موفق بشین
الهی آمین یا رب العالمین
پاسخ:
ممنونم از محبتتون
حیف که به دعای من(گربه سیاه) بارون نمیاد ولی بازم دعا می کنم
پاسخ:
این چه حرفیه هربنده ای برای خدا عزیزه
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ ستاره روشن
غصه نخور دوستم... هرچی بهش فکر کنی بدتر میشی
ذهنتو روی چیزایی ببر که بهت آرامش بدن
پاسخ:
تمام زندگیم الان دچاربحرانه...
1  امتحات سخت الهی..........
برام دعا کن
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۳ محمدامین فضلی
شرمنده تون شدم پس

معذرت میخوام
یه فاتحه بخونید براش بهتره
پاسخ:
نه این چه حرفیه
دشمنت شرمنده
سلام
دعا کردم عزیزم
+درک میکنم چون نوشته هاتو میتونم به مشکلی که خودم داشتم و دارم نسبت بدم
مواظب خودت باش و برای خواسته هات تلاش کن
ان شاء الله به چیزی که میخوای میرسی
توکلت به خدا باشه
من یه بار دو روز کامل هر ثانیه تسبیحات اربعه میگفتم که حاجتم برآورده بشه(به جز وقتی که خواب بودم یا داشتم قرآن یا نماز میخوندم وقتی که میخوابیدمم در حال گفتن ذکر بودم)
و بهش رسیدم
الهی خدا حاجات همه شیعه ها رو برآورده کنه
پاسخ:
ممنونم ازمحبتت 
 واقعا ازت ممنونم که به فکرم بودی...کاری که گفتی را حتما انجام میدم چون همه آیندم به حاجتم وابستس به حاجتم نرسم
زندگیم تمومه
خب نگاهت مشکل داره. چرا میگی یه اتفاق بد تو راهه؟ چرا منتظرشی؟ چرا به بدش فکر میکنی؟ چرا منتظر خوب نیستی؟

پاسخ:
من منتظر اتفاق خوب هستم وهرلحظه براش دعا میکنم اما اون اتفاق بد احتمال رخ دادنش بالاست
الته امیدوارم رخ نده
اگه فقط امیدت به خدا باشه هیچوقت اتفاق بدی رخ نمیده اما بشرطی که واقعا خالصانه فقط با خدا باشی و از خودش کمک بخوای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">