مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

رفیقم کجایی

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

پنجشنبه ها ودوشنبه هارااصلا دوست ندارم...

.

.

.

شهریور ماه،توی 1 روز دوشنبه..1 خبرخیلی بد بهم دادن......بهترین دوستم که از بچگی باهم بزرگ شده بودیم توی دریاغرق شد.....................................................................................

من وقتی این خبرو شنیدم باورنکردم...نمیتونستم باور کنم....................................................

گفتم دروغه به گوشیش زنگ زدم خاموش بود.......باخودم گفتم شارژش تموم شده

رفتم دم در خونشون یه عالمه آدم دیدم که سیاه پوشیدن و گریه میکنن......هنوزم باور نمیکردم

آخه فقط خبرش راشنیده بودم گفتن کسی جسدش راندیده دارن دنبالش میگردن

منم باخودم میگفتم زندس،هردلیلی میاوردم که خودمو قانع کنم

3 روز را باهربدبختی بود گذروندم...توی اون 3روز من دم در خونشون نشسته بودم چشم به راهش که بیادو بگه همه چیز 1 شایعه بوده اما.........پنج شنبه جسدش راپیداکردن وآوردن

دنیاروی سرم خراب شد...........................................................................................

یادخاطره هامون که میافتادم آتیش میگرفتم...................................انقدرحالم بدبود که حتی برای تشیع جنازه هم نتونستم برم..........................

چندروز بعدخودم تنهایی رفتم سر خاکش....مثل همیشه که مینشستیم باهم حرف میزدیم

نشستم کنارش...اما الان خیلی باهمیشه فرق داشت اون دیگه بهم  نگاه نمیکرد حرف نمیزد....

منم فقط گریه میکردم.................

کارهرروزم همین بود..........خیلی سخته رفیق آدم زیرخاک باشه وزنده باشی..........اونم رفیقی که 1 دونه بود..کل دنیاراهم بگردم مثلش پیدانمیکینم............هربار که یادم میافته چقدر توی دریاضجرکشیده اماهیچکس بهش کمک نکرده دیوونه میشم.........

هروقت مادرش رامیبینم دیوونه میشم ازاون زمان به بعدنگاهش پرازانتظاره انگار همش منتظره که عزیزش بیاد....مادرشم باورنکرده.............

هرچقدرهم از نبودش بگم فایده ای نداره.....دیگه برنمی گرده پیشم...بدموقعی تنهام گذاشت...

بد موقعی...............................بارفتنش همه راداغون کرد..هیچ وقت سفرنمیرفت ازسفرخوشش نمیومد..............1باررفت ودیگه هم برنگشت.............


اون موقع آهنگ بیزارم از شمال راگوش میدادمو گریه میکردم.....

اگه شدبعداآهنگشو میزارم گوش بدید..




به قول دوستم پانته آ،چاوشی شاید صداش خیلی قشنگ نباشه شاید نتونه کنسرت بذازه

اما یه جوری میگه رفیقم کجایی...که هیچکس نمیتونه بگه......

امروز رفتم پیش دوستم این آهنگ راگذاشتم و................

دعاکنیدخدابهم صبربده.................




موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۱۷
زهرا قربانی

نظرات  (۱۷)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۱ محمدامین فضلی
خدا رحمتشون کنه خیلی سخته
ممنون
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۹ حیـدر کـرار
ضمنا وب سایت شما نیز در قسمت دوستان ما پیوند خورد. یاعلی
مو به تنم سیخ شد
آنقدر که دوست دارم الان بغلت بکنم
سلام
ممنون وبلاگ شما هم خوب بود
موفق باشید
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۱ هاژ محمود
سلام

روحشون شاد و خدایش بیامرزد
خدا رحمتشون کنه.
.

ممنون سر زده بودید.
لینک و دنبال میشید.
سلام
زخم بدی روی قلبتون بجا مونده
از خدابرتون صبرمیخوام
یاعلی
سلام
منم شما رو لینک کردم
با نام حیران اطوار خودم
پاسخ:
ممنونم

خدا بهت صبر بده من که از رفیق به حساب درجه یکم هیچ سودی نبردم
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۵ احسان مرادی
وبلاگت خیلی جالب بود لطفا وبلاگ من رو هم توی پیوندهیت بزار

عزیزم خیلی باخوندن پستت ناراحت شدم

واقعا خیلی سخته...

خدا رحمتش کنه.

مرسی بهم سر زدی من لینکت کردم منو با اسم وبم بلینک

خثایش بیامرزد.....
مطمئنا اونم راضی نیست دوستش بخاطرش اینقدر اذیت شه,,,,
میدونم سخته ولی رسم دنیاس..
لینک شدید:)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۲ رفیق خاموش
سلام روحشون شاد و یادشون گرامی ناراحت شدم  خدا به  بازماندگان ازجمله شما صبر بده

درضمن ممنون از حضورتون لینک میشید
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۱ الی الیی
ای بابا رفیق من.خیلی متاسفم.خیلی خداییش اشکمون.دراومد خدا رحمتش کنه هعییییییییی

لینک و.دنبال میشی و امیددارم که لینک.و.دنبالم کنی
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۰ ! RaDio AcTiVe !
اون جمله ی قصار چاووشی که گفنم به کنار
درد از دست دادن رفیق سخته... 
همه جا رو گشتم کجایی عزیزم...؟:(
درکت میکنم منم دوست دوران بچگیمو توی آب های جنوب از دست دادم.وقتی اعلامیه شو رو دیوار دیدم روم نشد تو چشاش نگاه کنم آخه بچه که بودیم همش باهم دعوا میکردیم.
برای شادی روح همه درگذشتگان صلوات.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">