مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

حیران

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ
لیلی و مجنون اگر بودند در دوران تو


این یکی حیران من میگشت و آن حیران تو!
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
زهرا قربانی

نظرات  (۴)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۵ محمدامین فضلی
به به
لایک
مدیر فقط ببخشیدا توصیه میکنم این کپچا رو بردارید
همینی ک زیر نظرات باید کد امنیتی هم بزنیم
پاسخ:
کدامنیتی زدن خیلی سخته؟؟!!!!!!!!


۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۲ سیدابوالفضل حسینی
با سلام خ قربانی  با اینکه اولین بار هست که مراجعه می کنم به وبلاگتون خیلی جالب بود
از مطالبتون روی سایتم استفاده خواهم کرد وسایتتون راهم لینک کردم موفق و پیروز باشید
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ محمدامین فضلی
اره بخدا اصلا انگیزه نظر گذاشتنو از آدم میگیره بازم خود دانید
پاسخ:
انگیزه برای نظرگذاشتن از بین بره اشکالی نداره
انگبزه من برای زندگی از دست رفت
سلام
حتما لینکتون میکنم
مطالب خیلی خوبی دارید
لطفا همیشه وبلاگ منو هم دنبال کنید
و لینکم کنید
الهی که زنده باشید به حیات طیبه الهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">