مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

ماارتش زینبیه محترمیم...باچادرخودنمادبانوی غمیم...هرچندبه ماجهادممنوع شده...ماچادریان مدافعان حرمیم

مدافع حریم...

مدافع حرم نمیتوانم باشم...
.
.
.
مدافع حریم که هستم......چادرم میراث مادرم فاطمه زهراست(س)

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بیخیال دیگران

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

خیلی حالم بود

واقعا قاطی کرده بود

یکم با خودم صحبت کردم...

بعد به این نتیجه رسیدم،واقعا چه فرقی داره تولدم را کسی یادش باشه یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه روزی به دنیا اومدم.....

خب یه روزیم میمیرم،...بعدازچندسال همه یادشون میره من دقیقا چه روزی مردم!!!!!!!

پس الانم نباید انتظاری ندارم که تولدمو یادشون باشه!!!!!!!!!!!!

زندگی کوتاه تراز اونیه که بخاطر رفتار دیگران بخوام خودمو اذیت کنم

هرکسی رفتار خودشو داره ومنم هیچ تلاشی برای تغییر رفتار دیگران نمیکنم.........


دی ماهی ام دیگه مغرور وحساس!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
زهرا قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">